luni, 11 februarie 2008

Adancime




3 comentarii:

Khaotic Kittie spunea...

Bine aleasa tematica, chiar dau impresia de adancime imaginile. In ordine imi plac 2, 1, 3. In 2 imi place mult cerul, daca nu ma insel si poza mea cu norii tot acolo/atunci a fost facuta. In 2 mi se pare foarte tare alinierea impecabila a stalpilor, bradutilor (sau ce erau aia), bancilor si cosurilor de gunoi. Bine surprins. ;) Dunga A/N de pe la mijloc e asa intentionat? :)

attitudeandreea spunea...

reusite! bravos in mod special pentru 1 si 2!

Dan spunea...

Multam'. A 2-a mi-a placut si mie cel mai mult. Am umbla putin la cer. Dunga nu e intentionata, dar nu imi apare decat la servici :0). Am mai ublat putin la ea. Sper ca e mai bine acum. Oricum poti sa o iei si ca o chestie intentionata. Trebuie doar sa ii gasesc o explicatie :0P. Sa zicem trecerea dintr-un plan in altul, detasarea de lumea materiala (pamant) si trecerea spre cea spirituala (cer, inaltare, etc.). Lol, cred ca totusi photoshopul m-ar ajuta mai mult decat aberatia mea filozofica, nu? :0)