joi, 25 septembrie 2008

Destination anywhere




4 comentarii:

Unknown spunea...

hdr :D

faina prima, inca un pic si faceai vignetare din brush-ul de fog sau smoke :) - imi place, mai ales ca eu nu prea ma omor dupa hdr; mai lipsea o sageata acolo pe sine :D
la celelalte mi se pare ca nu prea se potriveste lipsa de culoare cu hdr-ul... da' nu ma lua in seama, am eu niste pitici cu hdr-ul dupa cum spuneam :D

Dan spunea...

Lol. Da, am cam "aburit-o". A fost o prima incercare de a crea fum/abur. Nu e facuta cu un brush special insa. E doar un brush normal, "manjit" cu smudge si umblat la transparenta.
De HDR inca nu pot sa scap, desi ma tratez. Stiu ca nu e intotdeauna varianta optima si ca in general e bine sa fie color, mai ales ca unul din punctele tari e tocmai paleta mai mare de nuante.
Ce ma atrage pe mine insa la tehnica asta e faptul ca scoate in evidenta texturile. Metalul si lemnul au un aspect aparte si din pacate sunt prea slab pt a le rezista in varianta HDR-uita.
O sa incerc sa depun mai mult efort pe viitor.
Multam' pt feedback.

Юрий Широков spunea...

понимаю что фотографии обработаны, но так уместно и атмосферно это сделано.. особенно две центральных черно-белых

Lupum Singuraticum spunea...

Спасибо. Я попытался создать ощущение старины, когда поезда были расценены как великое изобретение и имел такой большой класс.