sâmbătă, 10 mai 2008

Killing softly






3 comentarii:

Khaotic Kittie spunea...

Hehe... ce le-ati mai chinuit pe fetele astea. Greu de facut un clasament. Cred ca totusi ultimele 2 sunt cele mai reusite. Foarte misto efectele cu fumul. Imi place mult si expresia din a doua, insa arata cam ciudat asa cum e taiata in partea stanga (faptul ca se vede doar un pic din umar si nu tot umarul o face sa para cam... ciunga). :) Mi-a placut si combinatia rosu-gri la cele 3 posturi... desi sunt o fana a portretelor monocromatice pe astea le-as fi lucrat color.
Oricum, se pare ca ai de unde alege pt portofoliu. ;)

Dan spunea...

Ce sa zic... au cautat-o cu lumanarea. De fapt cu bricheta :0). Ultima mi-a placut pt ca era incarcata de tensiune. Cel putin eu asa am simtit-o.
A 2-a insa mi-a placut ca si privire. Incadrarea stiu ca e cam dubioasa. Mi-a placut insa pt ca era inghesuita si parea bagata intr-o cutiuta.
Probabil asta nu i-ar fi placut profului.
Am pufnit in ras cand ai zis ca incadrarea o face sa para cam ciunga. Asa e. Dar Mi-ar fi luat cam mult sa ii reconstitui bratul :0) iar pe moment eram in modul japonez, in care apasam incontinuu pe declansator.
Din pacate cred ca doar la portret am de unde alege.
Later ;0)

attitudeandreea spunea...

cool penultima!