duminică, 1 iunie 2008

Bucharest


2 comentarii:

Khaotic Kittie spunea...

Te-ai dat pe HDR-uri deci... :P
Cool, bine lucrat efectul de tonemapping, nefiind exagerat si punand in valoare culorile (si contrastele). Cel mai mult imi place prima - e foarte placuta vederii, apoi a doua.
Cine stie, poate ma reapuc si eu de hdr m... :P

Dan spunea...

Da... :( visez numai HDR-uri. Somebody stop me! :) Ma rog, si tu ai trecut prin perioada asta asa ca ma intelegi.. Sper sa fie ceva temporar si la mine, desi deocamdata nu prea sunt sperante de vindecare. Cea cu apa a iesit intr-adevar mai naturala. A fost prima pe care am facut-o. Dupa insa am prins gustul si nu m-am mai putut opri desi imi dau seama ca am depasit pragul decentei si ca le fac sa arate prea artificial. O sa ma potolesc eu.. candva :D