marți, 3 iunie 2008

Curiosity ... the cat



2 comentarii:

Khaotic Kittie spunea...

Hehe, misto seria. Cel mai mult imi place prima (ma amuza calcaiele aurii ale tipului:P), apoi a doua. Ca tonemapping la fel prima mi se pare mai reusta, a doua parand putin cam arsa in jurul ferestrei. Iar kittie (desi cam centrata) e cireasa de pe... iarba, nu m-as fi gandit la asociere. :)
Dar de ce erau asa de curiosi? :P Kidding.

Dan spunea...

Cireasa de pe iarba? :0)) Tare. Da, am zis sa pun si pisica doar ca nu prea aveam cu ce sa o asociez asa ca am profitat de cele 2 cadre. Prima mi-a placut cum a iesit si mie. A 2-a nu prea. Imi dau seama ca e cam exagerata doar ca nu prea reuseam sa scot detaliile de pe lemn (partea care de fapt m-a atras la poza) si sa expun corect si partea de sus. Am incercat cu putin burn pe la fereastra dar apare nasol. Cel putin mie nu mi-a placut cum iesise. Deh, mai sunt multe de invatat ;0)