sâmbătă, 21 iunie 2008

Express yourself





4 comentarii:

Khaotic Kittie spunea...

N-am putut rezista indemnului din titlu, asa ca am zis pana una alta sa ma exprim si eu aici. :) Imi place seria, in special prima si a treia sunt foarte reusite. La prima - comentariile sunt deja de prisos, la ce am vazut pana acum sunt convinsa ca va castiga pe unrated. In alta ordine de idei imi pare rau ca m-am uitat la lost in loc sa fiu si eu acolo pe teren. :) In a 3-a tipa parca e rastignita, intersanta viziune. :) Nu stiu daca si tu ai perceput-o asa (avand in vedere titlul de pe deviant). Si celelalte sunt reusite, optarea pt selective colors iar mi se pare o alegere buna.
Simpatici coloratii, sper sa mai vina (si la fel de colorati). :D

Dan spunea...

Thanks. Am preferat sa fie fundalul a/n pt a scoate in evidenta culorile. A trebuit sa le desaturez putin pt ca erau prea stridente. Inca mi se par dar am vazut ca difera de la monitor la monitor. Oamenii se vor intoarce in august din cate am inteles, la fel de vopsiti :) asa ca vei avea a second chance. Poate se si termina serialul pana atunci :). A 3-a da, si mie mi-a dat aceeasi senzatie, de aia am si optat pt portrait, mai degraba decat pt landscape cum a fost facuta initial. Oricum astept sa vad ce o sa pui tu din seria asta ;)

david santos spunea...

Very nice post, my friend, very nice!
Happy weekend.

Dan spunea...

Thanks. I guess I was just lucky to be in the right spot at the right time. A great weekend to you too.